Blog

  • Overstappen van telecom provider?

    Aan het oriënteren voor een nieuwe zakelijke telefonie oplossing? Wanneer je wilt overstappen met zakelijke telefonie helpen we je met onze overstapservice. We kunnen de bestaande telefoonnummers overnemen en zorgen ervoor dat je tijdens de overstap bereikbaar blijft. De reden van overstappen kan uiteenlopen van lagere maandelijkse kosten, een behoefte naar meer functionaliteiten of de kwaliteit van de dienstverlening. Bij Beleasy vragen we meestal even naar de aanleiding van het overstappen. Het totale plaatje is belangrijk voor de verwachting en ervaring van de dienst. Vraag Beleasy om vrijblijvend advies.

    Lees meer
  • Wat is een 18XY nummer informatiedienst?

    Via 18xy nummers kun je telefoonnummers opvragen. Voordeel is dat je meteen doorverbonden kunt worden. Wie voorheen een telefoonnummer zocht, kon terecht bij het nummer 118. Deze dienst is stopgezet. Ter vervanging van 118 zijn informatienummers toegekend die allemaal beginnen met 18 (18xy).

    Lees meer
  • Is een 0800 nummer bellen gratis voor de beller?

    0800-nummers gebruik je om gratis informatie of diensten aan te bieden. Je rekent niets voor de dienst, en je betaalt de belkosten voor de beller. Het bellen naar 0800-nummers is altijd gratis voor de beller, ongeacht of de beller vanaf een vaste of mobiele aansluiting belt.

    Lees meer
  • Bereikbaarheid zelfmoordpreventielijn 113

    In de media is onlangs aandacht besteed aan de bereikbaarheid van de zelfmoordpreventielijn, 113. Aanleiding was de miscommunicatie over het nummer 113, het nummer 113 blijkt niet telefonisch bereikbaar. Men ging ervan uit dat het nummer 113 je in contact zou brengen met de Stichting voor zelfmoordpreventie maar die heeft als telefoonnummer 0900-0113. Beleasy heeft om die reden als een van de eersten een meldtekst op haar telefonieplatform geplaatst, dat men hoort als het nummer 113 wordt gebeld, met de verwijzing naar het juiste nummer 0900-0113. We zijn blij dat we zo snel een oplossing konden bieden zodat hulpbehoevende klanten in moeilijke situaties de juiste steun en hulp weten te vinden.

    Lees meer
  • Een telefoongesprek opnemen, mag dat zomaar?

    Vraag je een servicenummer aan bij Beleasy, dan ontvang je hierbij een groot aantal diensten, zodat je geen telefooncentrale meer nodig hebt. Een veelgebruikte dienst is het opnemen van telefoongesprekken. Waarom zou je als bedrijf een telefoongesprek opnemen? Daar zijn verschillende goede redenen voor.

    Lees meer
Contact