Waarom Beleasy

Wij zijn - met verschillende merken - al jaren specialist in zakelijke telefonie via internet. Een marktleider die werkt voor heel veel grote zakelijke bellers van opiniepeilers tot Europees actieve webwinkels. Met Beleasy bieden we onze diensten nu laagdrempelig aan alle ondernemers van Nederland aan.
Hieronder leggen we je graag uit waarom je bij Beleasy in goede handen bent:
Het beste VoIP communicatieplatform van Nederland
Het bedrijf achter Beleasy (Massxess) heeft de afgelopen 10 jaar een zeer solide online communicatieplatform ontwikkeld voor het managen van klantcontacten via telefoon, chat, sms en e-mail. Met dit platform bieden we een complete service voor bereikbaarheid (servicenummers, verbindingen en hardware) én telefoonafhandeling (digitale online 'telefooncentrale'). Het grote voordeel van de koppeling van servicenummers met je eigen telefonie-omgeving is dat je nog maar één programma nodig hebt. Je kunt bijvoorbeeld klanttelefoontjes automatisch koppelen aan beschikbare medewerkers, en achteraf uitgebreide rapportages bekijken over alle inkomende en uitgaande gesprekken. Kortom je monitort volledig je eigen bereikbaarheid. Natuurlijk zit niet iedere ondernemer op zo'n uitgebreid pakket te wachten, maar het kán en het werkt. Altijd.
De kracht van een bouwer die zelf gaat leveren
Het merk Beleasy is gloednieuw. Eigenlijk is het een soort 'factory outlet' van de VoIP-communicatiespecialist Massxess, die tot voor kort zijn diensten vooral via resellers leverde aan zakelijke grootgebruikers in servicenummers en VoIP. Steeds vaker kregen we van de klanten het verzoek om ze rechtstreeks te helpen. Daarom hebben we het online loket Beleasy opgericht. Beleasy is een ambitieuze serviceorganisatie die de technische kracht van Massxess laagdrempelig bereikbaar maakt voor het hele bedrijfsleven. Dus ook voor de ZZP'er en het MKB.
100% tevredenheidsgarantie
Als je iets doet, moet je het goed doen. Nou doen we ons werk al jaren goed, dus dat is geen probleem. We schuiven onze service via Beleasy alleen een beetje dichter bij de klant. De online service wordt completer. Je kunt ons rechtstreeks bellen en wij kunnen je direct rechtstreeks helpen. Je doet zaken met de bouwers zelf en krijgt iemand aan de telefoon met écht verstand van zaken. Geen telefonisten, maar adviseurs. Ons doel is jouw tevredenheid. Dan komt succes vanzelf.
Alles online geregeld
Uitgangspunt van Beleasy is dat je álles via de site moet kunnen regelen. Dus servicenummer kiezen, VoIP Telefonie opzetten, bestellen en je eigen account 'tweaken'... het kan op termijn allemaal online. Hiermee wordt Beleasy de allereerste leverancier van servicenummers en VoIP Telefonie met full online service. Wij zetten een nieuwe standaard.
Al je telecommunicatie op één factuur
De kosten voor de servicenummers, het belpakket en de specificatie... al je communicatiekosten staan op één factuur die we natuurlijk digitaal aanleveren.
Inzicht in opbrengsten uit servicenummers
Je neemt een 0900-nummer om geld te verdienen. Wij betalen daarvoor het eindgebruikerstarief aan je uit. Met onze tools kun je bovendien vooraf zien hoeveel je gaat verdienen bij specifieke aantallen gesprekken en minuten. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Snelle, gegarandeerde uitbetaling
Ons moederbedrijf Massxess is al jaren dé specialist in het regelen en beheer van servicenummers. Als je een 0900-nummer wilt gebruiken als onderdeel van je verdienmodel, dan kun je dat nu heel gemakkelijk online regelen via Beleasy. Wij vragen lage tarieven, zodat je zelf veel overhoudt. Bovendien betalen we je verdiende geld op de 25e van de volgende maand al uit. Gegarandeerd!