Wie is Beleasy
Dikke kans dat je nog nooit van Beleasy hebt gehoord. Toch ken je ons al een beetje. Wij verzorgen de bereikbaarheid voor grote bedrijven, succesvolle webwinkels en telefoonteams van bijvoorbeeld Tros Radar, Vermist en de nationale War Child acties. Wij breken nu de markt voor servicenummers en VoIP open voor het MKB door het bestelproces, dat gewoonlijk weken of zelfs maanden duurt, in één keer online af te handelen. Een revolutie in commerciële bereikbaarheid.
Bereikbaarheid volgens Beleasy
De meeste bedrijven die 'bereikbaarheid' verkopen, regelen alleen het bellen via het internet. Beleasy maakt je écht beter bereikbaar, door je ook te helpen bij het kiezen en installeren van een mooi en makkelijk te onthouden servicenummer. Als je wilt inclusief zaken als een 'bel me'-knop op je website, een interactive voice response systeem en naadloos met alle systemen samenwerkende VoIP-Telefonie hardware.
Snel aan de slag met Beleasy
Als je via de 'gewone' provider een speciaal nummer of VoIP aanvraagt, kan het weken en soms zelfs maanden duren voor je echt online bent. Met onze service geldt voor de direct beschikbare nummers en VoIP Telefonie: binnen 24 uur bereikbaar. Speciale naamnummers duren iets langer. Net als overigens het installeren van meer complexe VoIP-systemen. Zeker als we ons moeten aanpassen aan apparatuur van derden, die niet altijd compatible is. Dan nóg praten we qua wachttijd eerder over dagen dan over weken. Neem contact op met ons Sales Team en leg uit wat je precies wilt. Zij kunnen je dan meteen vertellen hoe lang het gaat duren.
Bij twijfel... bel Beleasy
Wij zijn 'handelaren in bereikbaarheid'. Logisch dat we zelf het goede voorbeeld geven. Ten eerste door te zorgen dat je op deze site heel gemakkelijk zelf je doel kunt bereiken. Een servicenummer bestellen of VoIP regelen gaat direct online, in een paar stappen. Maar ook door snel contact met een specialist mogelijk te maken. Als je wilt weten welke diensten passen bij jouw doelen, mail of bel met een van onze mensen. Het beste kun je beginnen met het team van Customer Care, telefoon 088 - 54 54 504. Als die het antwoord niet weten, verbinden ze je snel door met iemand van de techniek of een productmanager. Die je overigens ook rechtstreeks kunt bereiken.